Friday, May 12, 2006

The Smashing Pumpkins--1979

The Smashing Pumpkins究竟有咩野咁吸引我? 經過百般思考同百般討論之後, 我都係無解. Pumpkins係年輕時帶領我”邁向”世界既其中幾隊band之一, 例如仲有The Verve, Blur, Green Day, Travis等. 我接觸Pumpkins時已經唔係佢地Grunge既時期, 起碼我覺得佢地已經唔係Grunge, 係去到Ava Adore既時期. 當然我好鍾意Siva, Drown, Perfect, Tonight Tonight等等既歌, 1979應該都係差唔多時期. Pumpkins對我而言係有少少情意結, 但係我覺得流行曲係應該要去到呢一個水平既. 我好多時對好band都會醒起呢個諗法, 如果我將Pumpkins同流行曲連埋, 可能會有路過既人鬧我. 不過Pumpkins去到後期, 臨拆夥之前, 玩緊咩大家有聽過既都有個譜, 但係如果講流行曲, 就應該起碼有呢個水平.
Pumpkins都係好識得用弦樂既band, 如果佢地要做既話, 一首簡單既歌會平添一份壯麗或憂鬱, 並唔係普通樂隊能夠做到既. Pumpkins既guitar同bass都好特別, 呢兩件野完全負責歌入面龐大既音牆, 抑鬱既氣氛. 但係guitar James Iha既solo碟清新可喜, 好似重新投入番呢個社會. 我可以講其實都係呢隻solo碟令我更加喜愛Pumpkins. 而兩代Pumpkins既bass都係女人, 呢兩個女人比好多男人更dark更深邃. 我唔係聽過Pumpkins好多歌, 我係衰在鍾意既都好想聽下, 但係每隊都聽少少. 我會話, 後來既Pumpkins寫既歌好好聽, 嘈既ballad既melody都好靚, 但係每首歌爭好遠. 以前隻隻歌都有特色, 都值得聽, 整體好好, 無一首特別突出.
每一隊我剛剛聽既band都有某幾首打動我既歌, 覺得”就係呢樣啦”, 1979就係Pumpkins其中一首. (Ava Adore就令我覺得”好型呀”!) 我記得我曾經計番1979同出廠年份, 可能係講緊18歲, 但係我睇過歌詞又好似唔係… 可能我睇唔明, to see that we don't care to shake these zipper blues/and we don't know just where our bones will rest/to dust I guess/forgotten and absorbed/into the earth below/the street heats the urgency of sound/as you can see there's no one around 而呢種對未來既無助徬徨都係有既. 同埋令我有呢種諗法係因為1979個mv, 講一班年輕人揸住架車周圍飛周圍玩, 香口膠亂丟, 女仔亂撩, 架車就亂撞, 周圍去周圍癲, 生活極頹廢. 而Billy Corgan(vocal)就坐到好高唱呢隻歌, 十足十講番自己年輕時既輕狂歲月咁, 又好似講緊年輕就一定糜爛癲狂咁. 音樂底呢隻歌就普普通通, guitar同bass都係不斷彈住一段loop, 少少變化, 無guitar solo, 鼓都唔係複雜既pattern. 但係感覺好urban, 係身處urban呢類, 所有人同事不斷向身後消失, 不斷穿州過省, 可能我俾個mv影響到, 而且我隻耳仔都唔係好靈既… … 歌曲同歌詞好夾, mv就拍左個影像出黎. Smashing Pumpkins係大band, 賣得錢, 可能好多人會覺得普普通通無咩野, 我都覺, 可能因為已經過左佢地驚為天人既時代. 佢地已經重組, 重新做歌一段時間, 係唔係以前既感覺唔重要, 分開又重組之後我希望聽到新野但係驚喜.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home