Sunday, May 14, 2006

The Verve--Bitter Sweet Symphony

我自己都有卒之講呢隻歌啦既感覺! 我曾經講過: (大概)如果要我揀一隻最英國, 最brit-pop既歌, 幾乎一定會係呢首! band未必係The Verve, 歌就一定會係. (唔知我再搵番更多黎聽時會唔會變) 呢隻歌一定係英國既, 無容置疑, 完全既英國味. 我覺得brit-pop係多重性格, 唔止一面既, 但係一定有一份沉鬱. Blur有時好搞鬼, Coldplay更加內向, Oasis反叛, 我會話The Verve有一份書卷味, 但係全部都係性格沉鬱既.
可能都係先入為主, 係帶我走向世界既band, 係最初期衝擊我既歌, 呢首歌對我黎講都係與別不同既, 其他人可能覺得有更好既歌, 不過都係我既感情問題. 呢首歌用左好多弦樂, 我都知, 幾首歌我都講佢用左弦樂, 不過係用得好我先講既. 不斷重複一段好宏偉, 壯觀既melody, 感覺好似朝聖時一樣. 但係好似The Verve解散之後, vocal Richard Ashcroft既solo碟愈玩愈大陣仗, 要華麗有華麗, 要精美有精美, 不過唔好聽. 呢首歌既弦樂係令你感動, 震撼你一類, 我唔識得講玩到點樣好, 玩到點樣有技巧, 不過係你會覺得唔係普通野, 唔係普通人玩得到既.
Bitter Sweet Symphony係我接觸The Verve既第一首歌, 之後你慢慢睇我寫既歌, 就會計到我算接觸外國野係幾時開始, 係好多野都過左既時代, 都算遲. 我即刻講得出口既歌仲有係Sonnet, The Drugs Don’t Work, 可能我真係比較鍾意Urban Hymns呢隻碟, A Northern Soul當然唔係唔好, 不過我唔係聽過好多次, 要花時間再聽真下! Haha!
首歌既mv都係好值得睇, Ashcroft沿住街邊一路行, 一路唔停咁行, 撞散哂路上面其他人既野, 撞低左個女人, 去到路口有車又跳上人地架車既引擎蓋跨過去. 第一次睇真係心諗駛唔駛呀, 唔覺得好型, 覺得幾好笑! 歌詞應該係講緊人生, 講緊自己. You’re a slave to the money then you die都係呢一類歌詞. 仲有就係I can’t change my mold, 不斷唱, 可能有少少怪既人都會係咁, 等其他人去適應. 呢篇寫得唔好, 感覺好強烈, 但係諗唔到寫咩野, 可以既話, 聽下隻歌, The Verve唔止我講既咁少野.

2 Comments:

Blogger sfhang said...

我覺得the verve有幾多歌都會將一段melody什至係差唔多既詞不斷係咁唱係呁唱.....
帶俾我既感覺就係你講既沉鬱....
呢個係我既感覺,可能同你感到既唔同...

11:52 AM  
Blogger ching_whc said...

我第一首聽the verve既歌都係bitter sweet symphony..
應該咁講.. 係呢首哥令我認識the verve
而你講果首sonnet同the drugs don't work..
呢三首都係我認識the verve既歌之中最深刻架.. 
對比起結他..我覺得我會鐘意有弦樂底or鋼琴底既歌(唔係電子琴).. 
所以coldplay有d歌我都好鐘意:)
可能一向以黎我都覺得bandsound同弦樂呀鋼琴呢類斯文野扯不上關係..  
所以當呢d野合埋一齊架時候會覺得竟然出奇地夾lor..呀.. 
可以話有好振奮架感覺囉.唔識形容喇=.=''

10:19 PM  

Post a Comment

<< Home