Thursday, May 25, 2006

The Strokes--Someday

如果The Strokes唔算係一夜令七十年代復興爆發既樂隊, 咁起碼佢地都係呢個浪潮其中最重要既一員. New Wave Punk, 係一個古舊既音樂類型, 又係呢一刻令全世界趨之若鶩既潮流. 曲式短小, 有時lo-fi, 有時又可以精煉, 節奏急速迫人, 刺激, 爽朗, 反叛, 型格. 要玩得好, 玩得吸引人, 好難, 好容易會玩得膚淺單薄. The Strokes都有呢個過程, debut album完全係年少氣盛, 個性獨立, 歌係好簡單直接, 好lo-fi, 粗糙, 不過有一種年輕既衝勁, 活躍, 有力量. 我最鍾意呢一隻debut碟, 係帶我認識呢個scene既第一隻碟, punk得黎, 咁唔美國細路仔既! 你會愈來愈發覺我係先入為主既人. 去到第二隻碟好似想轉讓(起碼我自己覺得…), 但係變得好怪, 不倫不類, 好想試新野, 但係又擺脫唔黎以前, 12:51係證明, 雖然我好鍾意! 去到第三隻碟係我第二鍾意既, 開始想話俾人聽佢地都識得作曲編曲, 識得寫有結構既歌, 愈來愈成熟, 愈來愈豐富. 比較debut同第三隻碟既成長, 係幾得意既事.
今次要講既Someday, 係debut碟Is This It既歌. 內容都係好簡單, 不過我諗個個都會有, 就係講下平時偶爾會懷念以前年輕時開心既日子, 不論同朋友, 拍拖, 總之係生活. 又講下過去左既野唔會番轉頭, 係生活化既野. 其實呢隻碟多數都係年輕人內容, 講下女仔, 講下點樣頹廢, 而有另一隻New York City Cops就係特別有少少意識既. Someday既音樂底可以話, 完全無起乘轉合, 淨係明刀明槍, 單刀直入… …就係一段結他同bass不斷彈…(應該係, 你知我對耳架啦…大家自己聽下…)特別既係我鍾意個鼓擊, 好輕快, 好搖擺, 好佻皮, 節拍好細碎但係唔會鬆散. Vocal當然係保持一貫既庸懶, 少少唔同既可能係俾左些少力嗌, 佢令人疑惑處, 就係點解成日都可以hae唱成咁, 仲要hae得幾型!
呢隻歌既mv係一路播住隻歌, 一路成隊band同班朋友好多人落bar飲酒, 好似我希望既, 一大班人, 落pub落bar, 聽住鍾意既歌飲酒傾計聚舊. 係唔係又好似完全跟住隻歌? Haha我亦都係好受視覺影響既, 不過mv有幾多人可以拍得好丫? 係lo! 無啦, 再講唔到有咩其他野. 如果你要聽The Strokes, 我一定會叫你聽下debut隻碟先, Last Nite當然都好聽, 但係我一樣咁鍾意Someday. 由頭開始聽, 一開頭真係好raw好直接, 好熱血. 聽下慢慢點樣轉變, 點樣愈來愈深厚, 係幾得意既. 永遠唔變既係首歌一定完得好odd, odd到你無哂mood, odd到你苦笑.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home